Clasificación
Clasificación ordenada por: Total puntos, Diferencia de juegos.
Ganados: 3 punto(s).
Empatados: 1 punto(s).
.
Resultados
15/12/2019 19:00
Silvia Vilar
Begoña Estadella Riu
1-6
Nerea Dalmau Cerdà
Araceli Batlle
.
Descripción
Moltes gràcies per col·laborar amb el 4t Torneig de Pàdel per La Marató de Tv3 que celebrarem el proper Dissabte 14 i Diumenge 15 de Desembre al Pàdel Indoor DIR Sant Cugat.​

Us recordem que el format del Torneig serà:
Dissabte 14 de Desembre.
Categories Junior, Mixta, Pàdel Inclusiu i potser alguna categoria Femenina.
Lliga de Grups amb partits de 30 Minuts (Mínim 3). I posteriorment Fase Eliminatòria.

Diumenge 15 de Desembre.
Categories Masculina i Femenina.
Lliga de Grups amb partits de 30 Minuts (Mínim 3). I posteriorment Fase Eliminatòria.

Activitats diverses pels mes petits, inflables, iniciació al padel, etc...
Zona Chillout.
Food Trucks.
També hi haurà partits exhibició.
Premis i Sorteig.

​Per poder formalitzar la teva inscripció, et demanem:
1.-Realitzar​ transferència bancaria.
​Ingressant el donatiu de 25€ per jugador (Masculí, Femení, Mixta i Inclusiu) 15€ per Juniors, al compte:
Entitat: Banc Sabadell
Titular: Associació Pàdel Solidari​.
ES9700810646370001462252
És imprescindible que al concepte de la transferència indiqueu​: ​
Nom i cognom del jugador/s inscrit.

Si la transferència la feu de 50€ (30€ en cas de Juniors) us preguem ens indiqueu el nom i cognom dels dos jugadors​ (Mínim el nom del jugador/a 1)​.

Si podeu, i per facilitar la feina de les inscripcions, envieu justificant de la transferència a info@padelxlamarato.cat

​​Recordeu que fins que no rebem el vostre donatiu (ingrés dels 50€ o 30€ per parella), la vostra plaça no està garantida al torneig. Donada la gran afluència de sol·licituds, us preguem realitzeu la transferència a la major brevetat possible doncs tan aviat estiguin les categories plenes, enviarem un correu a totes les persones que no hagin fet la transferència per informar-los que el torneig és ple, i que si volen poden quedar com a reserva en cas de baixes d'última hora.

3.- Categories del Torneig.
Us volem informar que el criteri de classificació de categories ha estat considerant la 2ª Nivell Mig-Alt, 3ª Nivell Mig i 4ª Nivell Iniciació.​ En el cas de la Categoria Juniors hem estipulat que l'edat d'inscripció sigui entre els 12 i els 15 anys, i dintre d'aquestes edats separem en dos nivells iniciació i Mig.

4.-​ ​Justificant de transferència.
Quan rebem el justificant de​ ​l'ingrés, us enviarem un correu amb la confirmació de participació i les característiques del Torneig​. Aproximadament 72 hores després de fer l’ingrés.

5.-​ Xarxes Socials.
Ens vols ajudar a difondre l’esdeveniment? que et sembla si ens afegeixes a les teves xarxes socials i comparteixes el Cartell del Torneig?

www.instagram.com/padelxlamarato
www.twitter.com/padelxlamarato
www.facebook.com/padelxlamarato
www.padelxlamarato.cat

​​Estem a la teva disposició per a qualsevol necessitat. Moltes gràcies per la teva col·laboració.
.
Noticias
16.150 Euros aportats a La Marató de TV3

El Torneig de Pàdelxlamarato recapta 16.150€ per a La Marató de TV3.

17 de diciembre de 2019

Més de 185 Parelles

Aquest any tornem a repetir gesta! Hem superat la pasada edició!

12 de diciembre de 2019

Ja som més de 90 Parelles

En poc més d'una setmana hem superat les 90 parelles

20 de noviembre de 2019

.
.